Vacanța a început, dar… anul școlar cum a fost pentru copilul tău?
Te invit să-mi scrii, dacă pe parcursul anului școlar educatorul/învățătorul/profesorii ți-a spus despre copilul tău că:
- nu reușește să fie atent, liniștit și concentrat în timpul orelor;
- are dificultăți emoționale ( nu știe să piardă, nu știe să facă față eșecului, nu se poate integra în grup sau îi șicanează mereu pe ceilalți);
- ar probleme de învățare, indiferent că este vorba doar despre o materie sau este o provocare generalizată;
În spatele acestor provocări cu care copilul s-a confruntat de-a lungul anului școlar este posibil să fie o problemă fiziologică, care o dată remediată va îmbunătăți considerabil viața copilului tău.
Prin proiectul #TrimiteUnMesajDacă îmi doresc să explorăm împreună, timp de 15 minute telefonic, dacă la baza provocărilor cu care copii se confruntă este vorba despre o restricție fiziologică care ar putea fi ameliorată ușor prin Terapia CranioSacrală, astfel încât copiii să-și facă cu mai multă ușurință sarcinile și să vă bucurați #împreună de copilărie.
Mai multe informații despre cum funcționează Terapia CranioSacrală atunci când există disfuncții de procesare senzorială se pot găsi în următoarele articole:
- Disfuncții de procesare senzorială: aici
- Autismul și disfuncțiile de procesare senzorială: aici
- Semne ale tulburărilor de procesare senzorială: aici
- Impactul ecranelor asupra dezvoltării copiilor: aici
- Ce este, cum funcționează și cui se adresează Terapia CranioSacrală: aici
- Baza de date cu articole ale Upledger Institut International: aici